Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου με βαθιά οδύνη αποχαιρετά τη σπουδαία σκηνογράφο και ενδυματολόγο Έλλη Παπαγεωργακοπούλου, μία από τις λαμπρότερες δημιουργούς του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου, που έφυγε αιφνίδια.

Η συνεργασία της Έλλης Παπαγεωργακοπούλου με το Φεστιβάλ ξεκινά το 2006, όταν υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην παράσταση για παιδιά του Θωμά Μοσχόπουλου, Η Κοιμωμένη ξύπνησε, που παίχτηκε στο Θέατρο Πόρτα. Το 2007 δημιουργεί τα μοναδικά σκηνικά και κοστούμια στην περίφημη παράσταση στην Πειραιώς 260, Οκτώ γυναίκες του Ρομπέρ Τομά, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου. Στην Πειραιώς 260 έχουμε δει ακόμα τις δουλειές της για τις παραστάσεις Μέδουσα: Σχέδια και αυτοσχεδιασμοί για σχεδίες και ναυάγια σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου (2011), Ludus Lucta Illusio – Ο Θεός κάνει παιχνίδι των Λένα Κιτσοπούλου και Λένιας Ζαφειροπούλου (2013), Ματωμένος γάμος του Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα σε σκηνοθεσία Λένας Κιτσοπούλου (2014) και τέλος το Top Girls της Caryl Churchill σε σκηνοθεσία Αλέξη Ρίγλη (2016). Υπέγραψε επίσης τα σκηνικά για την μουσική παράσταση Σαλώμη του Αλεσσάντρο Στραντέλλα, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου και μουσική διεύθυνση Μάρκελλου Χρυσικόπουλου, που παρουσιάστηκε στο Θέατρο Τέχνης της οδού Φρυνίχου (2015).

Στο Φεστιβάλ Επιδαύρου απολαύσαμε τα πάντα ιδιαίτερα σκηνικά και κοστούμια που δημιούργησε για τις παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου: Βάτρα-Χ (Δ. Λιγνάδης, 2008), Άλκηστη (Θ. Μοσχόπουλος, 2009), Τραχίνιες (Θ. Μοσχόπουλος, 2013), Γκόλφω (Ν. Καραθάνος, 2013), Ιππόλυτος (Λ. Κονιόρδου, 2014), Όρνιθες (Ν. Καραθάνος, 2016). Παραστάσεις όλες ξεχωριστές, ο οποίες πρότειναν έναν ολοκληρωμένο και ευφάνταστο εικαστικό κόσμο, που θα μείνει αναλλοίωτος στη μνήμη μας.

Το ξεχωριστό δημιουργικό της σύμπαν και ο ενθουσιώδης χαρακτήρας της θα λείψουν σε όσους από εμάς συνεργαστήκαμε μαζί της και σε όσους παρακολουθήσαμε τις δουλειές της.

Ανεξίτηλοι για πάντα μέσα μας όλοι οι κόσμοι που σχεδίασες.

​Αντίο Έλλη.