Αλαίν Μπυφάρ

Tout va bien

Με τον ειρωνικό τίτλο Όλα καλά ο Αλαίν Μπυφάρ επανέρχεται δριμύτερος στο Φεστιβάλ Αθηνών. Μπαίνει με το σώμα στη μάχη, επιχειρώντας μια παρωδία της στρατιωτικής πειθαρχίας για να καυτηριάσει εκ νέου τους κανονιστικούς μηχανισμούς της κοινωνίας που στοχεύουν σε ένα «πειθήνιο σώμα», όπως θα έλεγε ο Μισέλ Φουκώ. Με πολλές κινηματογραφικές αναφορές, και κοντά στο βερολινέζικο καμπαρέ, υπογράφει –μαζί με οκτώ εξαίρετους χορευτές– το δικό του σωματικό θέατρο της ανυπακοής. Έργο σκοτεινό, δυνατό και ανορθόδοξο, που καταφέρνει να ισορροπεί κλείνοντας το μάτι στο μπουρλέσκο.
 
Με την υποστήριξη: