Ντουέτα και σόλο της ελληνικής χορευτικής σκηνής

Μέσα από τον καθρέφτη

Η νεότερη γενιά του χορού στην Ελλάδα αμφισβητεί τους παραδοσιακούς ρόλους χορευτή – χορογράφου, καταργεί τα σύνορα και ανοίγεται σε νέες εμπειρίες, μακριά από τη λογική του κατασκευασμένου θεάματος. Από την παράσταση Μέσα από τον καθρέφτη αναδύονται διαφορετικές προσεγγίσεις της σωματικότητας. Η Γεωργία Βαρδαρού και ο Τάσος Καραχάλιος, χορευτές που περνούν στη χορογραφία με το ντουέτο τους Serenity Square, κάνουν το σώμα τους αντικείμενο και εργαλείο σκέψης. Απομακρύνονται από το φετιχισμό της τεχνικής εστιάζοντας σε ζητήματα δομής, ποιότητας της κίνησης, αλλά και χώρου-του συμβολικού κάδρου του θεάτρου στο οποίο τοποθετείται το δρώμενο.


Ο Κώστας Τσιούκας στο σόλο του Πινόκιο αποπειράται εκ νέου να παρέμβει στον τρόπο πρόσληψης του χορού από το κοινό, υπονομεύοντας την αφήγηση με όχημα την ιδιοσυγκρασιακή του κίνηση.


Η Μέντη Μέγα και ο Μανώλης Ανδριωτάκης από την ομάδα 'Φora etc συνδιαλέγονται με τις αναφορές τους στην περφόρμανς Ποιητικό άσυλο εξερευνώντας ταυτόχρονα το κοινό πεδίο ανάμεσα στον ποιητικό λόγο, την κίνηση και την εικαστική δράση, στα δυσδιάκριτα σύνορα της τέχνης και της ζωής [K.B.].