ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ *ΙΔΕΣ2023-10-27T11:26:17+03:00

Καλλιτέχνες *ιδες

Μαριάννα Καβαλλιεράτου

Χορεύτρια/Χορογράφος

Η Μαριάννα Καβαλλιεράτου σπούδασε χορό και χορογραφία στο The Place London Contemporary Dance School και συνέχισε της σπουδές της στο Purchase College – State University New York, με υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση. Από το 1992 συνεργάζεται με τον Robert Wilson στο Watermill Center της Νέας Υόρκη, ως χορεύτρια (έχει εμφανιστεί σε πάνω από 10 παραγωγές του), ως χορογράφος και ως διδάσκουσα σε εργαστήρια χορού. Από το 2010 παρουσιάζει τα δικά της έργα σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών, τη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, τον οργανισμό ΝΕΟΝ, την Εθνική Λυρική Σκηνή, ενώ ως χορογράφος έχει συνεργαστεί και πολλές παραγωγές του Εθνικού Θεάτρου και του Φεστιβάλ Αθηνών. Έχει διδάξει χορογραφία / αυτοσχεδιασμό στο Εθνικό Θέατρο, στην ΚΣΟΤ, σε επαγγελματικές δραματικές σχολές καθώς και σε πολλαπλά στούντιο χορού στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Γιώργος Μιζήθρας

Μουσικός/Συνθέτης

O Γιώργος Μιζήθρας είναι ενεργός ως συνθέτης και μουσικός στα πεδία της «ακουσματικής» μουσικής, του αυτοσχεδιασμού, της ζωντανής ηλεκτρονικής μουσικής, της μουσικής για θεατρικές παραστάσεις και των οπτικοακουστικών εγκαταστάσεων. Ασχολείται ερευνητικά με την αρχαιολογία των μέσων (media archaeology) στον ήχο και τη μουσική και με τον μετασχηματισμό παλαιών μέσων παραγωγής και αποθήκευσης ήχου. Έχει φοιτήσει στο τμήμα Music Technology and Innovation του De Montfort University (Leicester), είναι απόφοιτος του τομέα της Σύνθεσης του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Μουσικολογία: Μουσική Τεχνολογία» του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ιωάννα Κουρμπέλα

Σχεδιάστρια Μόδας

Για την Ιωάννα Κουρμπέλα, η κίνηση του σώματος και η δυναμική αλληλεπίδραση με το ένδυμα αποτελούν το θεμέλιο της σχεδιαστικής της σκέψης. Με σπουδές στο σχέδιο μόδας και μαθήματα ενδυματολογίας και σκηνογραφίας, οι συλλογές της έχουν άμεσες επιρροές από τις καλές τέχνες, το θέατρο, τη μουσική και τα trends της παγκόσμιας σκηνής της μόδας ξεχωρίζοντάς την ανάμεσα στους σύγχρονους εκπροσώπους της ελληνικής δημιουργίας.

Από το 2003 που ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση της εταιρείας και παρουσίασε τη συλλογή IOANNA KOURBELA BASICS, η οποία και βραβεύτηκε με το Emerging Designer Award στη διεθνή έκθεση PURE του Λονδίνου, οι δημιουργίες της Ιωάννας Κουρμπέλα αριθμούν πάνω από 100 συνεργασίες. Τα ενδύματα παράγονται αποκλειστικά στην Ελλάδα και οι συνεργάτες της μοιράζονται μια κοινή αισθητική και έναν αμοιβαίο σεβασμό απέναντι σε θεμελιώδεις αξίες ελληνικής φιλοσοφίας και σκέψης.

Anke Eckardt

Media Artist

H Anke Eckardt είναι καλλιτέχνιδα του ήχου και των πολυμέσων με έδρα την Κολωνία της Γερμανίας. Η δουλειά της επικεντρώνεται στις διαμεσικές εγκαταστάσεις, τη διδασκαλία και την έρευνα. Από το 2017 έως το 2020 δίδαξε ως Καθηγήτρια του Ήχου στην Academy of Media Arts Cologne (Κολωνία). Από το 2019 έως το 2020 υπήρξε Επισκέπτρια Καθηγήτρια Sound Art στο Σχολή Μουσικής της Μάιντς (Mainz), Πανεπιστήμιο Johannes Gutenberg στη Γερμανία. Το 2019, μαζί με την Karin Lingnau και τη Lilian Haberer, πραγματοποίησε ερευνητικό έργο στην Academy of Media Arts Cologne, πάνω σε ένα αρχείο που εστιάζει στη διαδικασία της καλλιτεχνικής πράξης. Από το 2014, είναι μέλος της διεπιστημονικής πλατφόρμας BUILDING ART INVENTION, η οποία ερευνά την ανάπτυξη καινοτόμων συστημάτων υλικών στο μεταίχμιο τέχνης και επιστήμης. Στις εγκαταστάσεις της, η Anke Eckardt διερευνά χωρικές θεωρίες, αισθητικές προσεγγίσεις και «θεωρίες συνείδησης», χρησιμοποιώντας ήχο, φως, αρχιτεκτονική, κινητικά αντικείμενα και κείμενο ως πρωτογενές υλικό. Τα έργα της Eckardt έχουν παρουσιαστεί διεθνώς σε εκθέσεις όπως Ars Electronica, NEMO, Steirischer Herbst, CTM, Skanu Mesz και στο European Media Art Festival, καθώς και σε άλλες διοργανώσεις και συνέδρια. Η πολύ-αισθητηριακή εγκατάστασή της με τίτλο Between | You | And | Me έλαβε Τιμητική Αναφορά στην κατηγορία «Ψηφιακή μουσική και τέχνη ήχου» του Prix Ars Electronica 2012.

www.ankeeckardt.org

Άκης Σίνος

Μουσικός

Ο Άκης Σίνος σπούδασε Κοινωνικές Επιστήμες στην Αθήνα και Ψηφιακά Μέσα στο Λονδίνο. Αποτελεί ενεργό μέλος της αθηναϊκής μουσικής σκηνής την τελευταία δεκαετία. Είναι ιδρυτικό μέλος της Romvos, μιας συλλογικής πλατφόρμας για την προώθηση της σύγχρονης παραγωγής στην πειραματική τέχνη και μουσική. Το 2015 συνίδρυσε τη Hypermedium, μια δισκογραφική εταιρεία και ομάδα παραγωγής που μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει ένα πολυσχιδές σύνολο διεθνών καλλιτεχνών. Από το 2016 διδάσκει στο Εργαστήριο Σύνθεσης Ήχου και Ηλεκτρονικής Μουσικής, το οποίο έχει τη βάση του στο ΚΣΥΜΕ. Το 2018, συμμετείχε στη δημιουργία της πλατφόρμας Ubique, όπου επίσης συντόνισε μια σειρά σεμιναρίων. Η Ubique εξετάζει τεχνικά και αισθητικά ζητήματα που σχετίζονται με τη σύγχρονη παραγωγή ήχου, όπως ψηφιακή σύνθεση ήχου, αισθητική και φιλοσοφία της σύγχρονης τέχνης, φαινομενολογικές και οικολογικές προσεγγίσεις στον ήχο, αισθητηριακή αλληλεπίδραση, διαδικτυακές μουσικές εφαρμογές και άλλα σχετικά θέματα.

www.hypermedium.org

Kader Attou

Χορογράφος

Πρωτοπόρος καλλιτέχνης στην εμφάνιση της hip hop κουλτούρας στη Γαλλία και σε όλο τον κόσμο, ο Καντέρ Αττού χορογραφεί ένα μοναδικό σύμπαν σε διαρκή κίνηση ανάμεσα στον σύγχρονο χορό, το hip hop και τις τέχνες του τσίρκου. Εκπροσωπεί τη γενιά Γάλλων καλλιτεχνών που έδωσαν στον hip hop χορό αισθητική διάσταση, συνδέοντάς τον με τη σύγχρονη σκηνή από το ξεκίνημά του, το 1989.

Σε συνεχή αναζήτηση ανανέωσης, ο Καντέρ Αττού ‒ο πρώτος διευθυντής Γαλλικού κρατικού οργανισμού που προέρχεται από τον χώρο του hip hop‒ προωθεί αυτό το χορογραφικό στυλ σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Τα έργα του έχουν ταξιδέψει εκτός των γαλλικών και των ευρωπαϊκών συνόρων ως την Παλαιστίνη, την Αλγερία, και τον Λίβανο κι από τη Βραζιλία και την Κολομβία ως την Κούβα και την Ινδία.

Κατά τη διάρκεια του Masterclass, o Καντέρ Αττού θα συνοδεύεται από τον Erwin Godard, χορευτή της ομάδας του, Accrorap. Μαζί στοχεύουν να ευαισθητοποιήσουν τους συμμετέχοντες σ’ αυτό το μοναδικό χορογραφικό ιδίωμα, χρησιμοποιώντας επιρροές τόσο από το hip hop όσο και από τον σύγχρονο χορό.

Christopher Rüping

Σκηνοθέτης

Ο Κρίστοφερ Ρύπινγκ γεννήθηκε το 1985 και σπούδασε σκηνοθεσία στο Αμβούργο και τη Ζυρίχη. Ξεκίνησε να δουλεύει ως σκηνοθέτης, μετά την αποφοίτησή του, σε γνωστά θέατρα γερμανόφωνων χωρών, όπως το Thalia Theater στο Αμβούργο, το Deutsches Theater στο Βερολίνο και το Staatstheater στη Στουτγάρδη. Από το 2016 ως το 2019 δούλεψε ως in-house σκηνοθέτης για την Kammerspiele του Μονάχου, θέση που κατέχει σήμερα στη Schauspielhaus της Ζυρίχης. Ο Ρούπινγκ βραβεύτηκε με το Nestroy Theatre Prize 2019 για την παράσταση Dionysos Stadt, που είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Αθηνών 2020, και την ίδια χρονιά αναδείχθηκε «Σκηνοθέτης της χρονιάς» από τα θεατρικά περιοδικά Die deutsche Bühne και Theater heute. Δουλειές του έχουν παιχτεί σε σημαντικά φεστιβάλ εντός κι εκτός Γερμανίας, μεταξύ των οποίων το Berliner Theatertreffen, το Taiwan International Festival of Arts και το Fajr Festival της Τεχεράνης. Τα τελευταία χρόνια, ο Ρούπινγκ έχει δουλέψει πάνω σε έργα του Μπέρτολτ Μπρεχτ, όπως τα Τύμπανα τη νύχτα και Στη ζούγκλα των πόλεων. Οι παραστάσεις συγκέντρωσαν μεγάλη προσοχή και παίχτηκαν σε όλο τον κόσμο, χάρη στο μοναδικό τρόπο που προσαρμόζουν τις μπρεχτικές τεχνικές του Επικού θεάτρου για το σύγχρονο κοινό.

Thomas Ostermeier

Σκηνοθέτης

Γεννήθηκε το 1968 στο Ζόλταου της Γερμανίας. Την περίοδο 1992-96 σπούδασε σκηνοθεσία στην Ακαδημία Δραματικών Τεχνών «Ernst Busch» του Βερολίνου. Την περίοδο 1990-91 εργάστηκε ως ηθοποιός στο Faust Project του Einar Schleef στην Ακαδημία Τεχνών του Βερολίνου. To 1995 σκηνοθέτησε το έργο το Alexander Blok Die Unbekannte ακολουθώντας τις αρχές του Μέγιερχολντ περί βιομηχανικής. Την περίοδο 1996-99 διετέλεσε Καλλιτεχνικός Διευθυντής της σκηνής Baracke του Γερμανικού Θεάτρου, το οποίο ήταν υποψήφιος θέατρο της χρονιάς το 1998.  

 Από τον Σεπτέμβριο του 1999 είναι μέλος της καλλιτεχνικής διεύθυνσης της Schaubühne και συνεργαζόμενος σκηνοθέτης. Έχει σκηνοθετήσει επίσης πολλές παραστάσεις στην Kammerspiele, όπως Ο γάμος της Μαρίας Μπράουν το 2007, βασισμένο στην ομώνυμη ταινία του Φασμπίντερ. Άλλες δουλειές του: Το κορίτσι στον καναπέ (Φεστιβάλ Εδιμβούργου 2002, βραβείο Herald Angel), Ο αρχιμάστορας Σόλνες (Burgtheater, Βιέννη, 2004), Ο γλάρος ( Théâtre-Vidy, Λωζάνη, 2016),  Δωδέκατη νύχτα (Comédie-Française, Παρίσι, 2018). Πολλές δουλειές του έχουν παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ της Αβινιόν.  

Έχει λάβει πλήθος διακρίσεων, μεταξύ των οποίων το Βραβείο Nestroy και το Βραβείο Politika για τη Νόρα (2003), το Grand Prix de la Critique of France για τον Ιωάννη Γαβριήλ Μπόργκμαν (2009) και το Βραβείο Κριτικών της Βαρκελώνης για τον Άμλετ (2009). Το 2019, η Δωδέκατη νύχτα έλαβε το Βραβείο Μολιέρος ως καλύτερη παράσταση της χρονιάς. 

Το 2009, ο Γάλλος υπουργός Πολιτισμού επέδωσε τα διάσημα του Αξιωματούχου του Τάγματος Γραμμάτων και Τεχνών στον Οστερμάιερ.  Την περίοδο 2010-2018 διετέλεσε πρόεδρος του Γερμανογαλλικού Συμβουλίου Πολιτισμού. Το 2011 του απονεμήθηκε ο Χρυσός Λέοντας στην Μπιενάλε της Βενετίας για το σύνολο του έργου του. Το 2016 του απονεμήθηκε τιμητικός διδακτορικός τίτλος από το Πανεπιστήμιο του Κεντ για τη συνεισφορά του στο ευρωπαϊκό θέατρο

Ulises Alvarez

Χορογράφος

Μετά από μια τετραετή θητεία στο Τμήμα Χορού της Σχολής Τεχνών του Πανεπιστημίου της Χιλής, ο Ουλίσες Αλβάρες εργάστηκε στο Εθνικό Μπαλέτο της Χιλής και κατόπιν με διάφορους χορογράφους, μεταξύ των οποίων οι Karen Connolly and Victoria Larraín. Το 1986 εγκαταστάθηκε στη Γαλλία και έγινε μέλος της ομάδας της Μαγκύ Μαρέν, εγκαινιάζοντας μια μεγάλη διαδρομή μαζί τους που συνεχίζεται μέχρι σήμερα, αφού ο Αλβάρες συμμετέχει ως ερμηνευτής σε όλες τα έργα της ομάδας. Το 1995 δημιούργησε το έργο LAPS. Κατόπιν, του ανατέθηκε από τη Μαρέν η δημιουργία ενός έργου για λογαριασμό της ομάδας. Ο καλλιτέχνης δημιούργησε το UN, που παρουσιάστηκε στο House of Arts and Culture της Κρετέιγ τον Νοέμβριο του 1996. Το 2000 δημιούργησε το Entrevue, στο πλαίσιο του προγράμματος Pièces Détachées που συντόνισε η Compagnie Maguy Marin, ένα έργο που σχεδίασαν και ερμήνευσαν από κοινού ο Αλβάρες και η Cathy Polo. Το 2016, συμμετείχε σαν συγγραφέας και ερμηνευτής στη δημιουργία του Passion (s), ένας πρότζεκτ του καλλιτεχνικού-ερευνητικού εργαστηρίου του Κέντρου Τέχνης RAMDAM. Μέσα από τη μακρά συνεργασία του με την Compagnie Maguy Marin έχει αναπτύξει πλούσια εκπαιδευτική δραστηριότητα σε σχολεία, καθώς και επιμορφώνοντας αρχάριους, ερασιτέχνες και επαγγελματίες χορευτές. Πλέον έχει γίνει συνεταίρος καλλιτέχνης του Κέντρου Τέχνης RAMDAM.

Γιάννης Χουβαρδάς

Σκηνοθέτης

Απόφοιτος της Βασιλικής Ακαδημίας Θεατρικής Τέχνης του Λονδίνου (1975).

Ιδρυτής και Καλλιτεχνικός Διευθυντής των σχημάτων Θεατρική Συντεχνία (1977-1980) και Θέατρο του Νότου (1991-2008).

Από το 1977 σκηνοθετεί αδιαλείπτως σε μεγάλα κρατικά και ιδιωτικά Θέατρα και Όπερες της Ελλάδας και του εξωτερικού και πολλές παραστάσεις του έχουν φιλοξενηθεί και βραβευτεί σε διεθνή φεστιβάλ.

Διετέλεσε Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου (2007-2013).

Δημήτρης Καταλειφός

Ηθοποιός/Σκηνοθέτης

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1954. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη το 1975. Από τότε εργάζεται σαν ηθοποιός στο θέατρο, τον  κινηματογράφο και σποραδικά στην τηλεόραση. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος της εταιρείας θεάτρου Η Σκηνή  και του θεατρικού οργανισμού Μορφές τις δεκαετίες του 1980 και 1990 αντίστοιχα. Επίσης έχει σκηνοθετήσει κάποιες παραστάσεις. Τιμήθηκε με το βραβείο Αιμίλιος Βεάκης (2002-2004), και με τρία θεατρικά βραβεία Αθηνοράματος για έργα των Φρίελ, Μπέκετ, Τσέχωφ, Καμπανέλλη, Ίψεν και Πίντερ. Επίσης βραβεύτηκε για την ταινία Θεόφιλος στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το 1987.

Στην τηλεόραση βραβεύτηκε για τη συμμετοχή του στην σειρά Το 10 από την εφημερίδα Έθνος. Έχει διδάξει υποκριτική σε διάφορες ιδιωτικές σχολές, καθώς και στην σχολή του Εθνικού θεάτρου και του Κρατικού θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Επίσης στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών, Θεσσαλονίκης και από φέτος της Αθήνας.

Αργύρης Ξάφης

Ηθοποιός/Σκηνοθέτης

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής. Είναι απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης Εθνικού Θεάτρου. Από το 1997 ως σήμερα συνεργάστηκε με τους σημαντικότερους καλλιτεχνικούς οργανισμούς της χώρας, το Θέατρο ΑΜΟΡΕ, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, το Θέατρο Θησείο και άλλα, καθώς και στην Γερμανία με το Theatre Mahagony. Έχει παίξει σε έργα των: Σοφοκλή, Ευριπίδη, Αισχύλο, Σαίξπηρ, Τσέχωφ, Καλντερόν Ντε Λα Μπάρκα, Σνίτζλερ, Γκαίτε, Μπύχνερ, Δημητριάδη κ.ά. Έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες: Θωμά Μοσχόπουλο, Μιχαήλ Μαρμαρινό, Albrecht Hirche, Νίκο Μαστοράκη, Γιώργο Λάνθιμο, Τσέζαρις Γκραουζίνις, Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο, Ιώ Βουλγαράκη, Βασίλη Μαυρογεωργίου κ.ά. και είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας ΠΥΡ και Επτάρχεια.

Έχει βραβευθεί με το Βραβείο «Δημήτρης Χορν», το Βραβείο της Ένωσης Κριτικών και το Α‘ βραβείο Ανδρικού Ρόλου της Ακαδημίας Κινηματογράφου. Διδάσκει υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών.

Μαρία Μαγκανάρη

Ηθοποιός/Σκηνοθέτης

Ηθοποιός και σκηνοθέτις. Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και τη Δραματική Σχολή Βεάκη. Ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Κανιγκούντα», συμμετείχε ως ηθοποιός σε όλες τις παραστάσεις του θιάσου (2005-2013), σε σκηνοθεσία Γ.Λεοντάρη. Το 2012 επιχείρησε την πρώτη της σκηνοθεσία (Μεσοπόλεμος, Οικία Κατακουζηνού), ενώ το 2014 ίδρυσε την ομάδα προτσές.

Σκηνοθετικές της δουλειές:

Αλεξάντερπλατς βασισμένο στο κείμενο του Αλ. Ντέμπλιν (Ίδρυμα Μ.Κακογιάννης 2012/ Φεστιβάλ Αθηνών, 2013),

Το θηρίο στη ζούγκλα του Χ. Τζέιμς (Θέατρο Τέχνης- Καρόλου Κουν / Φρυνίχου, 2014),

Η φθινοπωρινή σονάτα του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν (Θέατρο της Οδού Κυκλάδων- Λευτέρης Βογιατζης, 2015),

Η αρχή του κακού της Μαρίας Φακίνου (Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, 2017),

Οι παραθεριστές του Μαξίμ Γκόρκι (Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών- Εφηβική Σκηνή, 2018),

Τριστάνος του Τόμας Μαν (Θέατρο του Νέου Κόσμου, 2018),

Θείος Βάνιας του Α. Τσέχωφ (Κ.Ε.Τ 2019 και Bios 2019-2020).

Νόρα του Χ. Ίψεν (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ιωαννίνων, 2020).

Έγραψε και σκηνοθέτησε τη μικρού μήκους ταινία «Κλαίνε την ώρα που τα σκοτώνουν» (παραγωγή Ε.Κ.Κ., 2007). Η ταινία συμμετείχε σε πολλά Φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αποσπώντας διάφορα βραβεία.

Έχει μεταφράσει τα έργα Φθινοπωρινή σονάτα του Ίνγκμαρ Μπέργμαν, Οι παραθεριστές του Μαξίμ Γκόρκι και Η νύχτα της ιγκουάνα του Τ. Ουίλλιαμς.

Διδάσκει Υποκριτική στη Δραματική Σχολή Βεάκη.

Γιώργος Κουτλής

Ηθοποιός/Σκηνοθέτης

Γεννήθηκε στην Ελλάδα το 1989. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών και από το Τμήμα Νομικής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε σκηνοθεσία θεάτρου στο προπτυχιακό πρόγραμμα του Ρωσικού Ινστιτούτου Θεατρικής Τέχνης της Μόσχας – GITIS (τμήμα Εβγκένι Καμινκόβιτς – Ντιμίτρι Κρίμοφ) κι είναι αριστούχος απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος του ίδιου πανεπιστημίου στον τομέα της σκηνοθεσίας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Ρωσικά.

Ως σκηνοθέτης παρουσίασε το 2018 την παιδική παράσταση Τα παραμύθια του Άντερσον, στο Μουσείο της Μόσχας (Museum of Moscow), τα οποία επαναλήφθηκαν τον Δεκέμβριο του 2019 στη μικρή σκηνή του Zaryadye Hall στη Μόσχα. Μετέφρασε και σκηνοθέτησε , στο Εθνικό Θέατρο – Σκηνή «Κατίνα Παξινού», το έργο Παίζοντας το θύμα των αδελφών Πρεσνιακόφ που ανέβηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 2020 και την άνοιξη του 2021 έχει αναλάβει να σκηνοθετήσει το έργο Το ημερολόγιο ενός απατεώνα του Α. Ν. Οστρόφσκι στη κεντρική σκηνή του VENE TEATER, στο Τάλλιν της Εσθονίας.

Επίσης, στο πλαίσιο των σπουδών του, σκηνοθεσίες του έχουν επιλεχθεί και συμμετάσχει στα διεθνή φεστιβάλ W.E.T.A (World Education Theater Alliance) στο Πεκίνο και PODIUM στη Μόσχα εκπροσωπώντας το GITIS και τον Φεβρουάριο του 2019 σκηνοθέτησε τη διπλωματική του παράσταση Ο επιθεωρητής απ’ την Πετρούπολη βασισμένη στο έργο Ο επιθεωρητής του Ν. Β. Γκόγκολ.

Από το 2019 ανήκει στο δυναμικό της Δραματικής Σχολής του Ωδείου Αθηνών.

Ως ηθοποιός, εργάστηκε στην παράσταση Ρήσος του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Κ. Ευαγγελάτου, στο Λύκειο του Αριστοτέλη, στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου το 2015, και στην παράσταση Πόλεμος και ειρήνη, σε σκηνοθεσία Ολέγκ Γκλουσκόβ στη Μόσχα το 2018.

Οι δράσεις

Οι Open Plan δράσεις του Φεστιβάλ –εργαστήρια, masterclasses, παραστάσεις, webinars και πρωτότυπα καλλιτεχνικά έργα– απευθύνονται σε επαγγελματίες καλλιτέχνες, αλλά και στο ευρύτερο κοινό όλων των ηλικιών.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Τα Νέα του Open Plan

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

Το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού.

Μέγας Χορηγός

Go to Top