Η ζωή τεσσάρων πετυχημένων ελληνικών παραγωγών του Φεστιβάλ Αθηνών συνεχίζεται σε γνωστές θεατρικές αίθουσες της Αθήνας. Για όσους θεατές δεν πρόλαβαν να τις απολαύσουν, αλλά και για όλους εκείνους που ανυπομονούσαν να τις ξαναδούν!
Greek Freak / All Star Game – Σίμος Κακάλας
Ένα αμφιλεγόμενο βαριετέ, ακατάλληλο για ανηλίκους, που κατάφερε να προκαλέσει το κοινό και να αποκτήσει φανατικούς υποστηρικτές και αντιπάλους. Παρουσιάστηκε αρχικά στη σκηνή του Θεάτρου Ολύμπια, με πρωταγωνιστές έναν χορό καλλιτεχνών, «καταδικασμένων» από την Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Διαδικτύου να βρίσκονται ισοβίως επί σκηνής, με την υποχρέωση να παράγουν συνεχώς άρτια καλλιτεχνικά προϊόντα, να διασκεδάζουν και να γοητεύουν κοινό και κριτικούς. Ως άλλο ιδιότυπο μπουλούκι, ο θίασος σχολιάζει τη σύγχρονη καλλιτεχνική και κοινωνική πραγματικότητα σε μια δυνατή παράσταση.
Ο Σίμος Κακάλας εξελίσσει τώρα την πρώτη εκδοχή που θα δούμε από τις 3 Νοεμβρίου στο Θέατρο Χώρος, με τον νέο τίτλο Greek Freak/Fire and Fury!
Η Μήδεια του Δημήτρη Καραντζά, που άνοιξε φέτος το πρόγραμμα του Μικρού Θεάτρου της Αρχαίας Επιδαύρου, έγινε ομόφωνα δεκτή με μεγάλο ενθουσιασμό από κοινό και κριτικούς. Η συνέχειά της στο Θέατρο Πορεία γνωρίζει επίσης μεγάλη επιτυχία. Οι παραστάσεις παρατάθηκαν μέχρι τις 31 Οκτωβρίου.
Ο σκηνοθέτης, μαζί με τη Θεοδώρα Καπράλου, συνεργάτιδά του στη διασκευή, «διάβασε» τη Μήδεια του Ευριπίδη με έναν ξεχωριστό τρόπο, φέρνοντάς τη σε διάλογο με το σενάριο του Πιερ Πάολο Παζολίνι, τη Μήδεια του Ζαν Ανούιγ και το έργο Μήδειας Υλικό του Χάινερ Μύλλερ. Οι Γιώργος Γάλλος, Χρήστος Λούλης και Μιχάλης Σαράντος μοιράστηκαν τους ρόλους του έργου, δίνοντας μια ιδιαίτερα εσωτερική εκδοχή του που εστίαζε στη σύγκρουση του θεϊκού με το ανθρώπινο.
Σουήνυ Τοντ: ο δαιμόνιος κουρέας της Οδού Φλητ – Καμέρατα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής
Συμπαραγωγή: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου. Μετά τη θριαμβευτική επιτυχία του στο Φεστιβάλ Αθηνών, το μουσικό θρίλερ Σουήνυ Τοντ, σε μουσική και στίχους του ζωντανού θρύλου του αμερικανικού μουσικού θεάτρου, Στήβεν Σόντχαϊμ, παρουσιάζεται για τρεις μόνο παραστάσεις στο Μέγαρο, 27 & 29 Οκτωβρίου και 2 Νοεμβρίου.
Ο Γιώργος Πέτρου, σε ρόλο σκηνοθέτη, και η Καμεράτα προσαρμόζουν την εντυπωσιακή παραγωγή στη σκηνή της Αίθουσας Τριάντη, στήνοντας εκ νέου ένα μαγικό βικτοριανό Λονδίνο όπου διαδραματίζεται η τραγική ιστορία του φονικού κουρέα, με ισχυρές δόσεις μαύρου χιούμορ.
Μια εντυπωσιακή παραγωγή με τον Χάρη Ανδριανό και τη Νάντια Κοντογεώργη στους κεντρικούς ρόλους, και με 26μελή θίασο.
Αυτή η παράσταση-ύμνος στην Αθήνα, που πολύ γρήγορα έγινε sold out, αρχικά δημιουργήθηκε για το Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, όπου και παρουσιάστηκε για τέσσερις βραδιές (30 Ιουνίου – 3 Ιουλίου). Γνώρισε όμως μια δεύτερη ζωή στο θέατρο της Οδού Κυκλάδων από τις 12 μέχρι τις 22 Οκτωβρίου.
Η Λένα Δροσάκη και η Άλκηστις Πουλοπούλου ερμήνευσαν τη Νανά και τη Νούλα, δύο κόρες που συνομιλούν για τη φυσική τους μητέρα, αλλά και τη μητέρα-Αθήνα. Μέσα από ποιήματα που γράφτηκαν για την Αθήνα από την εποχή του λόρδου Μπάιρον μέχρι σήμερα, διηγούνται με έναν ξεχωριστό τρόπο την ιστορία της πόλης. Την ανθολόγηση των ποιημάτων έκανε ο Χριστόφορος Λιοντάκης, το κείμενο ήταν της Γλυκερίας Μπασδέκη, ενώ τις δύο Κόρες συνόδευε επί σκηνής η μουσικός Χαρούλα Τσαλπαρά.
Το fb του Θεάτρου της Οδού Κυκλάδων