Η αρχετυπική ιστορία του Οιδίποδα ξεδιπλώνεται μέσα από τα εκπληκτικά, χαρακτηριστικά tableaux vivants του Ρόμπερτ Γουίλσον. Ο κορυφαίος δημιουργός ακολουθεί την ιστορία του Οιδίποδα χρονολογικά, χωρίς να συμπίπτει απολύτως με τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή, από τη στιγμή της γέννησής του και της εγκατάλειψής του ως βρέφους, μέχρι τη στιγμή της τύφλωσής του, αφού έχουν προηγηθεί οι φρικτές αποκαλύψεις: από το πρώτο φως της ζωής στο τελευταίο φως που αντικρίζει. Δύο «μάρτυρες», ένας άντρας και μια γυναίκα, μας μεταφέρουν αυτά που βλέπουν, τον βίο και την πολιτεία του Οιδίποδα, σαν να μιλάνε διαμέσου των αιώνων.
Στα ελληνικά, ιταλικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά και λατινικά, με τις πρωτότυπες μεταφράσεις σε ιταλικό στίχο των Ettore Romagnoli (1926) και Orsatto Giustiniano (1585)
Η εκδήλωση εντάσσεται στο πρόγραμμα «Tempo Forte Italia - Eλλάδα 2019», μια πρωτοβουλία της Πρεσβείας της Ιταλίας στην Αθήνα, από κοινού με φορείς, ιδρύματα, καλλιτέχνες και φίλους του πολιτισμού, Έλληνες και Ιταλούς, με σκοπό τη μεταφορά «περισσότερης Ιταλίας στην Ελλάδα και περισσότερηςΕλλάδας στην Ιταλία».
Συμμετέχουν Laila Gozzi, Alessandro Anglani, Marcello di Giacomo, FrancescaGabucci, Annabella Marotta, Gaetano Migliaccio, Francesco Roccasecca
Ακούγονται Ρόμπερτ Γουίλσον, Christopher Knowles
Παραγωγός FrancoLaera
Οργάνωση παραγωγής VirginiaForlani
Βοηθός παραγωγής MaddalenaPapagni
Προσωπικός βοηθός R.W. Fernando De Testa
Το εργαστήριο και οι πρόβες πραγματοποιήθηκαν στα The Watermill Center, Long Island – Teatro Mercadante di Napoli – Centrale Fies, Dro – Teatro Grande di Pompei – Teatro Olimpico di Vicenza. Πρότζεκτ του CHANGE PERFORMING ARTS.
Παραγγελία του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου.
Αρχική ανάθεση και συμπαραγωγή Teatro Stabile Di Napoli – Teatro Nazionale, με διευθυντή τον Luca De Fusco - Conversazioni – Teatro Olimpico di Vicenza.
Για τις παραστάσεις στην Επίδαυρο συνεργασία με Attiki Cultural Society
Ευχαριστίες στο γραφείο του Robert Wilson και το RW Work, New York
Ευχαριστίες στους Κωνσταντίνο Αλεξίου, Άννα Βαρντανιάν, Ρένα Λύκου, Δημήτρη Οικονομίδη